Frälst.

Jag har hittat hästen i mitt liv.
Efter en eftermiddag i solsken i paddocken (?) hos Marie kan man numera kalla mig hästtokig. Oj, så härligt det var.
I början spände jag mig en del.., tror att det var hästarna från Ingelstorp som spökade i mitt huvud, men sen.., när Marie delade med sig lite tips kändes det riktigt riktigt bra. Hade helst velat sitta på hästryggen varje dag, men Idde som hästen heter, kanske inte står ut med mig. Men i morgon blir det nog igen..,
Om två veckor kommer en kvinna från Öland till Marie och ska prata med djuren.., det ska bli kul att höra vad Idde tycker om mig. Hoppas att kärleken är omsesidig..,

Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0