Lunch.

Istället för att gå till PerHelsa idag gick jag hem och åt upp resterna ifrån gårdagens middag. Väldigt ekonomiskt tänkt av mig, va? Men ska man eventuellt åka till New York om två veckor gäller det att dra i på vissa saker..,

Ikväll efter jobbet blir det ridning igen. Det är faktiskt rikigt varmt ute idag så det kommer bli härligt. Jag är såå himla glad över att jag har hittat hästen jag letat efter.., hos min moster. Hon (ja, hästen också) är så himla snäll emot mig och låter mig rida i princip när som. Och så får jag ju komma ut till 10 små söta valpisar, och lyckan är total.

Nu är det dags att återgå till maten.
Har ni förresten kollat in Världens snyggaste Gynning på http://www.cafe.se?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0