Mycket kärlek.., och en spruta.

Igår, efter fikan med Pernilla, tog jag min nypumpade cykel och cyklade till Herrestad. Det var medvid och strålande sol så det tog inte längre än 20 minuter. Perfekt uppvärmning för mina stela ljumskar. Väl framme hos Marie blev det först massa kärlek till hennes 10 (!) Gran Danoir-valpar.., sen tog jag in Idde, hästen, från hagen. Borsta, kratta, sadla, trensa, och sen ut i paddocken. Jag red nästan i två timmar. Underbart! Traven känns bara bättre & bättre och nu är det nog inte alls långt bort tills jag rider ut över fälten bort till Sandskogen. Längtar..,

Nä, nu ska jag bege mig till tandläkarn och laga ett liiitet hål, "men ändå tillräckligt stort för att vi måste laga det".
Suck.
Sprutan kommer bli värst. I know it.
Önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0