Stel i nacken..,

varje morgon när jag vaknar.
Uppstigning. Två Ipren.., och sen nångång efter frukost brukar den försvinna.
Undrar vad det kan bero på egentligen? Asså, inte att den försvinner.., men att jag varje morgon har ont i nacken/huvudet. Kan det var kuddarna? Eller sängen? Måste ta tag i det iallafall för detta börjar bli ohållbart.

I morgon ska jag jobba mellan 9-20 (ja, folk blir helt tokiga när det är löning) .., sen bär det av till Skolgatan där det nalkas grillning. Oj, vad jag längtar. Matte är grillmaster no.1.

Ha det bra i sommarvärmen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nacken kan bero på ditt yrke som frisör, kanske spänner dig? Eller står konstigt..? Kan ju tänka på det nästa gång : )

2009-04-24 @ 08:54:42
Postat av: jag.

tack för tipset. det hade jag aaldrig kunnat lista ut på egen hand.

2009-04-24 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0