Klipp klipp.

Det blev ändå lite jobb såhär på lediga dagen.., fast det var bara skoj. Kul att träffa mitt söta gudbarn & hans storebror. Kul att träffa min kusin & hennes kille.., och kul att träffa Marco. Bara nöje med andra ord.

Det är det som är så himla kul med att vara just frisör. Det känns inte så ett 'jobb' på det viset. Missförstå mig nu inte.., men jag jobbar ju med det jag verkligen tycker om. Tror att det är många som inte har den förmånen att göra det så jag är verkligen tacksam. Tänk att stå inne i nån industri dagarna långa, inte träffa människor. Jo, kanske möjligen på kafferasten. Nä, fy. Det skulle jag nog inte klarat av..

     

                  

Heta frisyrer. Jo, man tackar.. Vilken föredrar du?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0