Skalet.

I gårkväll var jag, Matte & Jakob på Store Thor och åt middag. Vi bestämde att vi skulle ha en lugn, till och med (eventuellt) en alkoholfri kväll. Det beslutet varade i ungefär 5 min. innan Jimmy (resturangens ägare) kom med vars en Mintu-shot till oss. Skål.., och sen var det försöket ur världen.

Jobbet idag gick bra, bortsett från att jag var så himla trött. Det kan ju till viss del bero på att jag hade nån tillfällig 'vinterkräksjuka' ett par timmar i natt. Helt galet, men när jag vaknade så var det iallafall som bortblåst.
Och det var väldigt uppskattatt, med tankte på hur mycket det har varit på jobbet idag..

Nu har jag precis kommit hem och titta vilken fin bild jag fick med mig. Den är från Bollhusparken. En park som jag dagligen går igenom till/ifrån jobbet.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0