Sommarkväll.

Efter jobbet cyklade jag, mamma, pappa och en vän till de ut till Jakten och spelade minigolf. Efter en ganska jämn omgång stod pappa som segrare på 46 lag.., 'tätt' följt av mig på 54. Mamma & Lisa fick lite mer.., (nä, man ska ju iinte ha så många slag som möjligt.)
När den aktiviteten avslutades, med en aning dålig-förlorare-attityd ifrån min sidan, begav vi oss till Marinan. Jag, som inte hade fått i mig nån mat på nio timmar (kanske därför jag inte vann?) kastade i mig allt som låg på tallriken.., mendans de andra tog öl/te/efterrätt. Ni kanske kan gissa vem som tog vad?

Nu ligger jag hemma i sängen, helt slut, efter ännu en hård arbetsdag. Ska försöka sova snart.
Det är ju trots allt personalfest i morgon så jag känner att jag kan behöva varenda timme i natt..,
Jabadabadoo!




Mitt dåliga humör fäller mig alltid. Alltid..,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0