Torsdagkväll.

Efter en lugn dag på jobbet begav jag mig till båten där mamma och pappa var. Strålande sol fick oss att njuta lite extra i sittbrunnen. Ja, vi njöt ända tills det var dags för 'matfrågan'. Mamma föreslog att jag skulle gå till Lisa's skafferi och köpa lite mat till oss. Så betalade hon. Men mitt förslag löd; att hon skulle följa med mig OCH betala. Men se, nä det gick hon inte med på. Så jag tog tag i det, och med en djup suck lämnade jag båten..,

När vi var mätta & belåtna så var det dags att traska mot ÖP-hallen och se handboll. IFK - Skurup. Ja, det var ungefär så piffigt som det låter. 46 - 12 tror jag det blev. Tjoho.
Kvällen avslutades med en runda minigolf vid Jakten.., mina 56 slag räkte till en säker tredje plats.

Go'natt.

Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Sv: Nej jag hann inte se honom, men det hördes :)

2009-08-07 @ 00:20:19
URL: http://stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0