Vaknade helt för tidigt.

Halv åtta. När alarmet skulle väcka mig kl 9.00.
Usch - var den första tanken som slog mig.., men väldigt snabbt insåg jag att det inte alls var så dumt ändå. Solen skiner & fönstret står helt öppet. Och nu njuter jag av Winnerbäcks toner ifrån datorn. Kanske lite för högt, men mina grannar är rätt härdade. Förresten, ni vet väl att han (Winnerbäck..) drar ut på turé i höst? Och det är jag ju vääldigt glad för.
Efter frukost beger jag mig till Systemet för inköp av Aquatini Melon. Nä, jag ska inte sitta på bänken utanför och vänta tills de öppnar., haha.

Vad ska ni göra ikväll?
Vi ska grilla på Skolgatan .., och känner jag mig själv & mina vänner rätt så blir det med största sannolikhet Soft sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0