Varning.

Sedan jag kom hem från jobbet har jag legat i sängen, med datorn på magen och kollat in vad internet hade att erbjuda en dag som denna. Det har liksom inte blivit mycket mer gjort för jag känner mig lite yr, ögonen vill inte riktigt hänga med. En snabb tanke slog mig 'näe, iinte migrään..' men den tanken försvann lika fort som den kom. För jag vet ju vad som är problemet. Nämligen mitt nytillkomna brytningsfel. Har jättesvårt att få skärpa på saker och ting i vissa ljus.
Måtte de nya linserna jag får på måndag hjälpa mig för detta är snart ohållbart.

Nä, nu får jag väl asa mig upp. Måste dessa mig för snart ska jag träffa Pernilla.., sen nalkas det grillfest.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0