Vilken pärs.

Gårdagsens personalfest blev en riktig rysare.., Vi började kvällen på Soft för en bit mat och två flaskor rosé. Sen var det tänkt att vi skulle vidare på en 'utflyttningsfest' men så blev det inte. Vi stannade kvar på stället, och spädde på med några (?) mojito & några (?) shotar. Sen fortsatte kvällen på BaraBar där vi i princip var ensamma. Några 'fiskmåsar' senare begav vi oss istället till Öja.
Och sen är det i princip svart..,

Vaknade med en förfäärlig huvudvärk, som senare övergick i illamående. Ja, ni vet ju hur en rejäl bakfylla känns, så jag tänker inte gå in på detaljerna.
Somnade igen.

Vid halv fyra - tiden ringer mamma och säger att 'vi åker om en kvart..'.
Shiiiit, jag hade helt glömt att vi skulle på Marsvinsholmteatern. Ett par drag med borsten genom håret och en kall ansiktstvätt. Klar.
Väl framme fick jag uppsöka toan. Både en, två och tre gånger.
Hade jag fått svininfluensan? Nä, men så illa bettede jag mig inte igår väl?

Nu är dagen till enda, och jag överlevde.
Check.



3 av 5 solar..,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0