Dag 3 i sjukstugan.

Nä, nu är jag verkligen trött på detta. Måste försöka få ut förkyldningen från min kropp. Så idag har jag bestämt mig för att jag ska diska & dammsuga. Och gå till Pressbyrån och handla någon form av halstablett som bedövar. Låter ju spännande. Tipset fick jag av mamma och jag återkommer med resultatet.

Katterna, som blev kastrerade för två veckor sedan, jagar varanda heela tiden. Och så har de en brottningsmatch.., innan det är dags att jaga vidare igen. Veteriär Marie sa att att det kunde dröja en månad innan de lugnade ner sig. Jag hoppas att det kommer tidigare.
Sötast är ändå när Elvis ( inte 'the king', utan vår ena katt) springer runt med min svarta ros i munnen. Du vet sån ros som man kan ha i håret, eller på kläderna.. Fastän att vi har pingisbollar, band och andra leksaker så är rosen  hans favvis-leksak. Lustig katt.


                 Obs! Katten på bilden har inget med texten att göra, men den är väldigt lik Elvis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast en aning fedare !? ellor?

2009-02-10 @ 00:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0