Emma-bus.

När jag hade slutat jobba för dagen, plockade jag ihop barnkappa, barnkudde, saxar, kam & hår-sprayfärg (lila, väldigt viktigt) för att sen åka hem till mitt kusinbarn Emma (och hennes mamma & pappa förstås..,) Emma är charmig som få och en riktig liten buse. Efter att vi hade "lekt båt" under deras trappa så var det dags för klippning. Först lite motstånd.., och lite till motstånd plus mutor, så gick det bra. Hon blev så himla söt i sin lilla page. Och med lila sprayfärg på luggen, så var lyckan total. Hon speglade sig och skrattade, hoppade och kallade på pappa som skulle titta.
Efter lite mer "båt", pusselbygge och "natta apan" .., och fika, så var det dags för mig att åka hem igen. Efter två timmars lek tror jag att Emma somnade gott efter jag åkt.



                                                                    Tack teet, Dennis & Helena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0