Ja.., vi svängde in om NovaLund.

.., så nu är jag två påsar kläder rikare. Men också nån tusenlapp fattigare.., men är bara att acceptera. Jobbet tar dö' på mycket kläder eftersom håret sätter sig överallt, så när man väl hittar några snygga tröjor (och ett par byxor) får man passa på.., till min mammas stora förtjusning. Inte. Hon tycker att jag har såå mycket kläder.., Tycker alla mammor så?

Förresten har jag ju varit ute och gått 'timmen' nu på morgonen i mina skor. De är verkligen supersköna och jag är väldigt nöjd med det köpet. Jag flyger fram, likt Stefan Holm.., haha!

Idag har min kollega åkt till Göteborg så jag är ensam på torpet. Bäst att kila dit nu. Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0