.., jag är nästan frisk nu!

Ska ta mig till jobbet idag, det känns faktiskt mycket bättre men dock lite vimmelkantig. Det är bara att hoppas på att jag inte svimmar i en färgskål eller något likande. Det är ju torsdag idag, och det innebär soppa & pannkakor på världens bästa fik Helsa På. Bara det är ju värt att kämpa sig upp ur sängen.., Om du inte redan har testat Helsa På, har du verkligen missat något. Kravmärkt, ekologiskt, vegetariskt.., vad mer kan man begära?

Jag köpte förresten de där "bedövande" halstabletterna som mamma tipsade mig om igår. Till en början så smakade de som.., mint, Menthos..,  men efter ett tag smakade det.., någonting som jag inte kan beskriva. Så jag spottade ut tabletten och därav uteblev den eventuella effekten.

Med feber åkte jag till Trelleborg igårkväll. Matchen började bra.., IFK ledde med 6 mål vid ett par tillfälle.
Men.., som Tony Irving skulle sagt.
Sen pratar vi inte mer om det.
Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0