Jag vill på semester.

Nu när alla solbrända semesterfirare kommer hem från en sportlovsvecka i Alperna.., och nu när Andi och hans kompisar har bokat sommarns Cypern-resa, blir jag såå sugen på att åka nån stans. Kanske till nån lyxig resort i Brasilien? Ja, det skulle vara underbart. Där skulle jag ligga, iförd bikini, och läsa böcker, bada i min egna pool, dricka paraplydrinkar för att sen somna en stund.., drömma lite..,  vakna, duscha länge.., och sen gå ut och äta något gott. I två veckor skulle jag inte göra några knop alls. Jag skulle bara njuta, njuta av stunden. Ingen dator, ingen mobil (.., det upplever jag iof just nu) och ingen tv. Visst skulle det vara skönt?

Oj.., nu svävar jag iväg lite för mycket ,känner jag. Jag var ju trots allt ganska nyligen på Lanzarote.
Där var 16 grader och regn..,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0