Love it!

I lördags jobbade jag till ett.., sen åkte jag & Gitte till Ingelstorp för en, vad vi trodde, behaglig ridtur i det fina vintervädret. Men så blev icke fallet. Hästarna var som skjutna ur en kanon när vi kom ut på fältet. Bockade och lyssnade inte på något. Usch, det kändes inte alls bra och efter en halvtimme gav vi upp och red tillbaks till stallet.
Kvällen spenderades hos Oliver. Matlagning, Mintu, GuitarrHero WorldTour och Daimtårta. Väldigt trevligt och när klockan slog tolv blev Oliver ett år äldre. Grattis! Sen fortsatte vi till BaraBar..,
Söndagens uppvaknade var en tung historia. Eftersom jag inte sov speciellt mycket på natten försökte jag pigga upp mig genom en lång dusch.., och en Ipren. Sedan skulle vi åka och se handboll. I Odense. Gissa om jag satte mig längst fram? Rätt, det gjorde jag. Två  Loka och en halv negerbulle senare började jag se ljuset.
Handbollsmatchen var inte speciellt kul, eftersom det aldrig var riktigt jämnt. Kiel-maskinen krossade allt som kom i vägen. Mest imponerade var Karabatic. Otroligt bra..,

Nu måste jag återgå till mitt te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0