Lunch.

Har precis kommit hem.., med en påse från TeamSportia i handen. Gjorde ett riktigt klipp på ett par joggingskor där.., 'Ska hon spendera timma-vis i löpspåret' kanske ni nu tänker? Men nä, så kul ska vi inte ha det. Nöjer mig gott med mina morgonpromenader, och just promenadskor är ofta modell grövre och någon strövare är jag ju inte.., så dessa blir jättebra.

Idag kommer pappa och hämtar mig på jobbet.., vid halv fem-tiden. Vi ska så småningom till Lund och se handboll men vi ska in om Malmö med nån maskin från pappas jobb. Alltid är det något. Men denna gången hoppas jag att vi tar en sväng till NovaLund. 'Vi kan ju äta middag där' ska jag föreslå. Men om saningen ska fram så är jag mer ute efter jobb-kläder, och på Gina T. brukar ha bra saker, så jag räknar med en del fynd där. Får se om jag lyckas med min plan, annars ringer jag Sickan.., för han är ju bra på sånt.

                                                          Här är förresten mina nya skor..,



Kommentarer
Postat av: Sophie

Tusan, matchen! Hade också velat se den ikväll. Tror inte på vinst, men hoppas :)

2009-02-18 @ 15:09:00
Postat av: Sickan

Du ringde aldrig så jag antar att allt löste sig! :)

2009-02-19 @ 08:00:41
URL: http://bemerholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0