Punkt.

- Tåget till Malmö C.
- Buss till Värnhem.., som skulle ta 7 minuter. Egentligen.
- 45 minuter senare kom vi fram till förfest med Petri och hans klasskompisar.
- Jeltzin, Sprite, RedBull. Check.
- Taxi till Tegnérs.., och i denna taxi tappade jag min mobil, denna mobil som högst troligt blev stulen av killarna som tog taxin efter oss.
- Svettigt värre på dansgolvet. Fick på pränt att en mojito kostade 128 kr.
- .., tog en Corona istället.
- Efterfest hos Hugo.
- Kärade ner mig i hans kylskåp. Nej, i detta fallet var inte inte insidan som räknades.
- Sov ingenting.
- Drack en RedBull/Jäger och lyssnade på nostalgilåtar.
- .., försökt sova. Gick inte.
- Funderade på att göra en snöängel.
- Tog bussen från Lund C vid tio.., kändes som att Ulrik var nära.
- Somnade jag verkligen innan bussen börjat rulla?
- Hemma i sängen halv tolv. Försökte njuta, men balansnerven gungade fortfarande.
- Vaknade vid halv sex.., åt en pizza.
- Tvättade ansiktet, bytte linser, åkte till bio och såg Hämnden.
- .., och nu ska jag sova. Lääänge.


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0