Såja.

Då är det fredag i morgon, igen. Det är verkligen kusligt så fort veckorna går. Jag har en lite teori; eftersom jag är fri på måndagar.., börjar veckan med en tisdag, och sen försvinner onsdag & torsdag all världens väg, och nu sitter man här och konstaterar faktum. Fredag i morgon. Det är sorligt egentligen, att tiden bara springer ifrån en. Födelsedagarna kommer oftare när man är äldre på nått sett.., det borde ju vara tvärtom. För när man är barn vill man fylla år jämnt, men nu när man har passerat tonåring med råge vill man helst slippa "grattis på 24årsdagen"-korten. Nåja. Det går ju inte att göra så mycket åt. Man kan liksom inte sluta fylla år.., tyvärr. Helst skulle jag vilja vara nitton, ett bra tag framöver.



Än sålänge behöver jag inte ha glasögon som dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0