Sännande handbollsmatch när Yif x;ade i Lund.

Efter många om och men så fick vi faktiskt tag i två ståplatsbiljetter. Men det slutar inte där. För i den fina hallen i Lund har de nämligen bänkar, i form utav orangea cylindrar, på ståplatserna.., och en stund innan matchstart satt vi på första parkett, kändes det som. Matchen då? Jo, den var inte speciellt välspelad och båda lagen hade många tekniska fel.., men det var spännande match för publiken. 28-28 när 'hesa fredrik' ljöd i hallen.

Idag har jag mycket kul på schemat. Jag ska luncha med Lisa, hälsa på Jenny och deras söta kattungar och ikväll ska jag & faster åka till Glemminge och titta på hästar som vi eventuellt ska vara medryttare till. Ska bli så himla roligt!


Hästen Blondie som jag eventuellt ska börja rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0