Utan mobil i sju dagar..,

Jag brukar alltid vara jättenoga med att ställa mobillarmet innan jag går och lägger mig. Det händer att jag vaknar mitt i natten.., och slår ett öga på mobilen för att verkligen bekräfta för mig själv att alarmet kommer väcka mig 07.10. Denna rutin har uteblivit  och eftersom jag nu inte äger en mobil så får jag lita på magkänslan. Sagt och gjort..,
När vaknade jag i morse? Halv tio!! Tur att jag inte börjar jobba förrän ett, men ändå. När sov jag till halv tio sist? Jag ställde mig genast frågan; är jag inte riktigt utvilad från helgens bravader?
På grund av min ofrivilliga sovmorgon hade jag inte tid med morgonpromenaden. Varför, tänker ni? Hon börjar ju inte jobba förrän ett? Det är sant, men såhär ligger det till. Det ska diskas & plockas undran.., vid detta laget borde ni har fått klart för er att just det där men städning har fallit på min lott. Andi tömmer kattlåtan, that's it! Men det ska han helt klart ha en guldstjärna för. Jag klarar verkligen inte av doften. Örk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0