'det är mycket nu..'

.., eller inte. Men jag vet faktiskt inte varför bloggen har blivit lidande. Kanske är min nyfunna vän rosé/sprite en lite anledning. Nä, jag har inte gått och blivit lill-alkis, men det är sommar. Och en av de bästa sakerna med sommarn är kvällarna. Visst? Då blir det lätt ett par glas i goda vänners lag, innan läggdags.

I övrigt så försöker jag sakta me säkert förstå att på lördag ska jag lämna bort mina älsklingskatter, för gott. Åh, jag blir ledsen bara jag tänker på det. Det kommer bli så ensamt.

Ha en bra dag, mina vänner.



Bilden har inget med texten att göra.
Bara en liten skvätt Sprite räcker. Svårare är det inte.

Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Svar till Jenny: Jag hade redan läst ungefär halva boken innan jag la den på hyllan. Läste 4 sidor igår innan jag somnade.



Boken är väldigt bra och man får en helt annan syn på värdet i människan. Jag tycker att du borde läsa den, men känner du att den är tung i början så sluta.

2009-07-16 @ 10:23:01
URL: http://stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0