Helt off.

Åh, vilken underbar dag på Saltan. 

När vi hade bytt om och satt på oss våra stora morgonrockar så åt vi lunch ( räk&laxmacka) för att sen i tur och ordning få våra ansiktsbehandlingar. Tjejen som tog hand om mig (Isabella, tror jag) var jätteduktig och det kändes verkligen avkopplande. Extra skön var avslutningen, då hon masserade mina händer och en bit upp på armarna.
När behandlingen var slut och jag kom ut ifrån det mysiga rummet lös solen och det var riktigt varmt ute. Poolhäng & blåbärssmoothies och eftermiddagen var räddad.
Sen var det dags att piffa till sig lite innan det nalkades middag, men innan vi gjorde det passade jag & Jenny på att ta ett dopp i 'isvaken'. Skönt vet jag inte om det var. Men det piggade upp, om inte annat.

Nu är jag dock helt färdig.., jag som trodde att man blevt utvilad efter en dag på SPA.
Go'natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0