Sommarkväll i familjens trädgård.

Efter jobbet cyklade jag till Sankte Knutsgatan i en rasande fart. Folket (mammas vänner sen stenåldern..) hade precis satt sig till bords när jag kom, perfekt. Det bjöds på fläskfilé, kokta och sedan också stekta nypotatis.., kall sås, fetaost m. äpplen och en häärlig sallad. Det dracks vin, öl, irish coffee i en salig röra. Men ack så inte för mig. Jag höll mig till Ramlösa. Är fortfarande lite vimmelkantig efter gårdagens migränanfall.
Och i morgon drar jobbet igång lite tidigare än det brukar så det är dags att hoppa ner i en nybäddad säng. Mm.
Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Sv: Var bara less på håret och körde en britney ;)

2009-07-16 @ 22:44:50
URL: http://stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0