Ett rött och ett vitt.

I morse när jag vaknade fick jag kämpa för att överhuvudtaget få upp ögonlocken. Det ena, höger. Så varigt och äckligt som det bara kan vara om man har ögoninflammation. Jo, jag kan nästan ställa den diagnosen för jag vet inte hur många gånger jag har haft det. Elva kanske? Så idag bär jag glasögon vilket är himla störigt. Trivs inte alls.., men jag har ju inget val. Det är inte att rekommendera att trycka in en lins i ett rött öga.
På tal om rött. Ifk är nu klart för allsvenskt spel nästa säsong. Guif blev för svårt och en ny förlust inkasserades. Trisst för grabbarna, men jag tror att de flesta spelarna redan blickar fram emot nya äventyr, i andra klubbar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0