I korthet.

I lördagskväll blev det Melodifestival, Redbull/Jäger, Öja, promenad i regn.., vilket i går resulterade i en söndag i soffan. Var fantastiskt trött, dock inte alls illamående (.., eller jo, liite) men som sagt, mest trött. Vid halv sju tog jag tag i mig själv, drog på mig lite mjukis och begav mig till Ica för köp av mat. Det blev ganska seriös middag tillslut ändå, hamburgare, klyftpotatis, coleslaw.., allt hemmagjort! Duktigt va?
Idag har jag inte några planer överhuvudtaget. Ska väl tvätta.., och promenera - som vanligt. Annars inget.

                                 http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Trafikregler-vagmarken/Vagmarken/Vajningspliktsmarken/Overgangsstalle/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0