Öja.

När jag hade jobbat halva dan i lördags var det dags att packa ihop mina grejer på Regementsgatan och bege mig tillbaks till där allt började, på Bollhusgatan. Det känns sjukt konstigt att vara här igen UTAN Andi. Just me and the cats, liksom. Men men, man ska väl vänja sig vid det också kanske..,

Så, åter till lördagen..
Efter en härlig ridning hos Marie stirrade jag iväg till Lizette där kvällens förfest hölls. Väldigt trevligt gäng, men vodkan (?) 'Katharina' var ju kvällens höjdpunkt.
Väl på Öja hälsade Ulrik på ute vid parkeringen.., och sen var jag redo att inta dansgolvet.
Vilket röj det blev. Underbart
När efterfesten uteblev gick jag hem till Lizette igen för att jag hade min mobil där. Trodde jag..
Men när jag lånade hennes lur för att ring till min.., så ljöd Winnerbäck (alltså min ringsignal) i väska.., som jag hade haft på axeln hela kvällen. Ooj, vad trött jag blir på mig själv.., men så är det. Halv fem var jag hemma, med ett par skavsår rikare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0