Höööst.

Nu är det dags att rota fram de stickade tröjorna. Typ. (dock kan jag inte ha stickat på mitt jobb) Men något annat varmt då. Har jag ens något varmt? Är det förresten kallt på jobbet? Ne. Det är det ju inte. Men vägen dit är KALL.
Sorry för allt klädbekymmer här i bloggen nu. Men så är det, och så får det bli.

Nu; frukost.
Förresten. Jag handlade på Konsum i förrgår. (ja, jag vet. Vad hände med Ica liksom..) Men iallafall. Jag köpte blandannat turkisk yoghurt. Så igår, när det var dags för frukosttajm öppnade jag locket och öööööe. Jag höll på att kräkas rakt ut. Heelt möglig. Grön. Hårig. Fy faan vad besviken jag blev. Där rök min frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0