Tar det piano.

Fredag. Jobbade till sex, sen cyklade jag till mina föräldrar och hämtade min weekendbag som jag ska ha till Köpehamnsturen. Lånade deras kamera också.
Sen ville mamma & pappa bjuda ut mig på middag och det tackar man ju inte nä till. En hamburgare + en halv marängswiss (?) senare ligger jag nu utslagen i sängen och chippar efter luft. Kan magen sprängas? Den som lever får se.
Nä, dags att sova. När är det lagom att gå upp tro? Åtta kanske? Ja, jag ställer alarmet på det.. sen får vi ju se hur monga snooze det blir. Haha!

Förmodligen bloggar jag inte innan jag åker i morgon.. så ha en trevlig helg, och glöm inte att stryka sverige-tröjan ikväll.

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0