Brr, höstrusk.

Idag var det egentligen meningen att 3/4 av familjen Lundh/Axtelius skulle in till Malmö och handla kläder. Dock blev de ändring i planeringen i sista minuten. Morfar åkte in med ambulansen till sjukhuset på morgonen och mamma skulle upp till honom.
Så mammas plats togs av Elin. Vi handlade en del. Min bror köpte ett par jättesnygga skor, Elin något linne och jag en stor halsduk & ett par taights. Jag var på jakt efter något vitt att ha på mig på Sensation White men hittade inte så mycket. Hur lätt är det att hitta vita kläder i slutet av september?
Har istället beslutat mig för att göra något eget.. (med hjälp av mamma) Tänkte gå till tygaffären i början av nästa vecka och köpa något tyg, så får vi se vart det leder.

Nu ska jag göra hemmagjorda hamburgare. Det du, Stiffe. "hyym, hym.." Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0