En långtråkig torsdag.

Vaknade tidigt tidigt i morse och hade fruktansvärt ont i halsen. Vågade liksom inte svälja för jag ville inte uppleva smärtan. Gick upp och tog en Ipren (min räddare dessa dagar) och lyckades somna om sen igen. Halv tio ringde mamma och väckte mig med sin standardkommentar "Hej. Hur går det?" Jag var nog inte speciellt trevlig att prata med..
Nu är jag uppe ur sängen, ligger istället i soffan. Funderar på att gå ner i tvättstugan och kolla om där finns någon tvättid idag. Då har jag iallafall NÅGOT att göra.
Ska nog ringa upp mamma igen.., och fråga om hon vill åka och handla med mig. Behöver påfyllning. Och i morgon ska jag ju ha taco-kväll här, så det behövs handlas grejor till det också.
Mycket att göra.
Får se vad som blir gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0