Evighet.

Carolans gamla dänga fick ett helt nytt liv på Ola's & Majsan's bröllop. Tänk: lugnt & stämningsfullt, endast piano, en skönsjungande tjej, kyrka, spänning, lycka och MASSOR av tårar.
Du finns i varje andetag 
I varje steg 
Som himlen bär en evighet 
Tiden den står stilla när 
Vi rör vid varann 
Mitt hjärta brinner 
När kärlek vinner 

En evighet 
En kort sekund 
När vi blir ett 
Med tid och rum 
Ett ögonblick 
Oändlighet 
Långt bortom allt 
I evighet 

Jag vill alltid stanna här 
För här är jag fri 
Du är den värld jag lever i 
Ingenting kan stoppa mig 
Det blåser en vind i hjärtat som brinner 
Och kärlek vinner 

En evighet 
En kort sekund 
När vi blir ett 
Med tid och rum 
Ett ögonblick 
Oändlighet 
Långt bortom allt 
I evighet 

Mitt hjärta det brinner 
När kärlek vinner 

En evighet 
När vi blir ett 
Med tid och rum 
Ett ögonblick 
Oändlighet 
Långt bortom allt 
I evighet 

Vilken underbar kärlekslåt! 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0