RIP Ulf Larsson.

Hela natten har det regnat. Stora droppar som jag ett tag skulle komma igenom rutan. Men så blev det ju inte såklart.. Nu på morgonen när klockan ringde sken solen och himmeln är klar. Kan riktigt täka mig hur kallt det är ute. Vad ska jag ha på mig?
Jag loggade som vanligt in på aftonbladet.se och fick en chock av huvudrubriken "Ulf Larsson hittad död". Kära nån. Har var väl bara precis över 50? Och precis gjort en livsomvändning genom att banta bort halva sig själv. Men nu. Nu är han död. Borta. Jag var ett stort fan av Söndagsöppet och det är just så, som han var i det programmet, som jag kommer alltid kommer minnas honom.
Mina tankar går såklart till hans sambo som hittade honom livlös i hallen i deras hem.. Stackars.


 

Var det en hjärtinfarkt som tog ditt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0