Drömmen om Zlatan.

Jag vet inte vart i världen jag var, men jag hade blivit uttagen till att spela med landslaget i fotboll. Alla i "mitt" lag pratade bara spanska (?) UTOM Zlatan. Vi spelade på en arena (?) som bara hade läktare på en sida. Min position i laget var vänster mittfältare och i bara badskor, jag hade gjort av med fotbollsskorna, slog jag en riktig smörpassning fram till just Zlatan. Alla jublade, och när jag sprang fram och gratulerade honom till målet sa jag något (som jag inte kommer ihåg nu..) på min bredaste skånska. Han hade inte hört mig prata förr, jag menar.. Zlatan är Zlatan. Han bryr sig inte om något annat än bollen. Efter det blev vi typ bästisar och när matchen, som vi vann med 9-1, var slut satt vi och pratade jättelänge..

Haha! Vilken dröm! Vart kommer allt ifrån? Det hände massor med saker i drömmen, men det kändes som den röda tråden var att jag blev av med allt. Jag hittade inte träningsoverallen när det var tid för nästa match tillexempel. Jag hittade inte heller ut från omklädningsrummen. Minns att allt såg lika dans ut och där var säkert 20 omkläderningsrum, i en saling röra.
Är det någon som är drömtydare? Så får du gärna berätta varför jag drömde såhär? Haha. Hade varit sjukt kul. Håller jag på att bli knäpp?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0