Grillpremiär - done.

Igår bjöd Matte hem på grillning. Hemmagjorda burgare, korvar och revben i en härlig symfoni. Vi spelade kort och tärnings-spel.., och hade allsång till "En kväll i juni" så att grannarna gnällde. Jag kämpade fortfarande emot en viss bakfylla så för mig blev det tyvärr inte "årets skott" som jag tidigare utlovat. Men jag hade hur trevligt som helst ändå.
Vid halv tolv åkter vi till LiteMer och vi mer eller midre öppnade stället, inte en kotte när vi kom.. men som tur vad ändrades det gaanska snabbt. Vid halv två tog jag min jacka och begav mig hemåt..

Idag mår jag prima skinka! Det blir fika i solen, löpning i solen., och ha i övrigt en riktigt härligt lördag.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0