Jag lämnar skeppet.

I morgon, kring lunch, börjar jag min resa till Göteborg.. Äntligen ska jag komma iväg. Det ska bli så himla kul, och ni anar inte hur mycket jag har längtat. Typ sååååååhäär mycket, eller nått. Just nu går tvättmaskinen på högvarv för jag har aabsolut ingen som helt aning om vad jag ska packa med för kläder. Och jag är väldigt dålig på att planerasånt SÅ vi får helt enkelt se på vilket humör jag är på i morgon när jag vaknar. 

Nu  önskar jag er alla en trevlig helg. För det ska bannemaj jag ha.
Puss!




Detta är kärlek.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en super härlig helg i Götet Jenny!!

Önskar verkligen att jag oxå hade varit på väg dit... Saknar staden en hel del.

Om du träffar några från klassen så hälsa från mig.



Kram Camilla

2010-04-16 @ 08:36:16
Postat av: Natti

Treeevligt!

Hoppas det blir mys :)

2010-04-16 @ 11:43:33
URL: http://bemerholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0