Min helg med Glenn, Glenn & Glenn.

I fredags, runt 18-tiden, gled jag och Öresundståget in på Göteborgs centralstation. "Äntligen här", tänkte jag medans jag lyfte ner mitt bagade ifrån hyllan ovanför min sittplats. Ja, för det var veerkligen längesen jag & Mikaela träffades. Nästan exakt två år sen. Två år.., Men det kändes inte så hon kom och mötte upp mig. Kanske mer som.., förra helgen? Eller nått. Vissa människor behöver man inte träffa så ofta, för att veta att man är vänner.
Sen på kvällen var vi på grym AfterWork på Excet. Sveriges goaste mojitos för 53 kr. Jag var i himeln. Lördagen var chill.., vi kom på att vi nog mådde lite dåligt ändå, vilket kanske inte var så konstigt när vi väl började tänka på hur mycket vi hade druckit. Thai-mat & dusch.., sen var det kväll igen. Förfest. Och Excet.
Och igår packade jag ihop mina tillhörigheter (tror inte att jag har glömt ngt?) och begav mig hemåt. Väl hemma, efter fyra timmar på tåget, frossade jag i Tacos hemma på St Knut.
Borta bra - men hemma bäst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0