Solo.

Det är tråkigt att vara ensam.., Idag har varit en riktigt "jag-känner-mig-mest-ensam-på-hela-jorden-dag". Jag har tänkt en massa. Vad är rätt? Vad är fel? Är det såhär jag vill att det ska vara? Så därför var det riktigt skönt att träna nu ikväll. Att tänka på något annat i ett par timmar.
Men så nu.
Hemma igen.
Ensam.
Jag har redan bäddat ner mig i hopp om att vakna med en annan känsla i morgon. Att solen skiner. Att livet är underbart. Att det löser sig.
Hoppas, hoppas..,




Åh, Elvis..


Kommentarer
Postat av: Natti

Viiisst. El-Giganten fixar det mesta!



Instämmer om det där med träningen. Det är guld värt när man har för mycket i huet. Och visst kommer det lösa sig, det gör det alltid! :)

2010-04-07 @ 20:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0