Vardagshjältar.

Igår blev det en liten spontan mys-fylla på rö'vin. Lizette, Emil & Stiffe var här hemma och vi hade ytterst trevligt. Inte varje dag man har trevligt sällskap till kvällsmaten nu förtiden. Tyvärr. Så jag kan inte sticka under stol med att jag var liite mör när jag klev upp ur sängen i morse., men en dusch och en stadig frukost senare var det helt okej igen.
Dagen på jobbet har varit full rulle. Och det är väl så det ska vara? I morgon är det lika dan dag, om man kollar i bokningsblocket, så det ser jag fram emot.
Nu har jag sjunkit ner i soffan och ser andra halvlek av Sävehof - Guif. Och sen tänkte jag avancera till sängen. Det blir en tidig kväll ikväll.

Haj haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0