Ändrade planer.

Inget jobb idag, så nu taggar jag med hjälp av Spotify inför träningen. Tror att jag tar mig förbi Intersport på vägen. Ska köpa ett par träningsbyxor som jag ska ha på gymet. Är inte så sugen på att använda de jag har på spinningen (nä, ja har inte sånna med kudde i gumpen..) men det är ju kul att variera sig lite.

Efter träningen ska jag handla kvällens middag, som kommer bestå av köttbullar (hemmagjorda, utan lök) kokt potatis, lingon och brunsås. Det var så himla längesen vi åt det, så det ska bli SMASKIGT.

Undrar om jag kan ta cykeln till träningen? Eller ska man vara försiktig och tänka på lårbenshalsen. Alltså promenera. Den som lever får se.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0