OS-final.

Nu står en del av världen stilla. Det är hockey. Ja, inte vilken hockeymatch som helst utan OS-final. USA-Kanada. 'Drömfinalen' Jag ska inte sticka under stol med att jag satsar min slant på USA. Det hade varit sjukt kul om de vann, för jag gillar verkigen deras sätt att spela. Snabbt, tekniskt.
I övrigt är jag fruktansvärt mätt. Har varit 'ätar-dag' hos Andi. Vaniljkrans, chokladmuffins, Snickers-tårta, blåbärsmuffis, gräddbullar, äpplemuffins. Och som pricken över i:et PIZZA till middag. Inte konstigt att man är lite bugasprängd nu. Dock drack jag ju ingen sprit igår och sparade där lite kalorier. Haha!

Nu ska jag lägga mig till rätta i soffan, dra täcket upp till näsan, och njuta av en (förhoppningsvis) grym hockeymatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0