Shopping?

Igår var jag & Lizette på Nova Lund med stora spenderar plånboken. Jag var väldigt hoppfull över att finna diverse jobbkläder samt ett par partyklackar när vi rullade in på parkeringsplatsen. MEN. Dagen var en sån dag då man inte hittar någonting. Eller jo, en lång leopardmönstrad tröja fr Vila. En svart top med puffärm från H&M. En vardagsklänning från Gina. Alltså inga partyklackar. Och som vanligt ingenting till benen.
Jag fick mig iallafall min favoritsmoothie. Det är jag oerhört glad för. Ja, behöver välja något jag skulle dricka resten av livet skulle det varit en Coco sunshine. Ja, den heter så. Min smoothie.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen. Packa träningsväskan. Och bege mig till jobbet.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0