Tisdagsmys.

Vaknar med huvudvärk idag igen. Börjar undra om det är fel på kudden jag ligger på? Eller om det kanske är att mina nackmuskler inte är vana att gå på spinning? Jag sätter mig upp i sängen och börjar svänga lite på armara i förhoppning av att de (nackmusklerna) ska komma igång. Känner ingen skillnad. Går upp och sätter på en halv kanna te, och brer två knäckemackor. Smör. Kalkon. Citronmajonäs.

Kollar ut genom förnstret och ser att det börjat snöa igen. Aah! Jag blir så trött. Jag vill köpa Converse ju.

Förresten, vad skulle man kunna göra med sin pojkvän på lörd / sönd? Har verkligen idétorka. Man vill ju gärna hoppa över Paradisasken & rosorna liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0