'tja bloggen!'

Nu ska vi se. Vad har jag gjort sen sist? Jo, festat hos Jakob med massa trevliga människor. Bland annat söta Fia som hade kommit hem (tillfälligt?) från Oslo. Vin & cider slank ner i ett farligt tempo.., sen var det dags att åka till LiteMer. Där vi stannade i ungefär en RedBull/Jäger. Vi var nog där lite väl tidigt + att medelåldern var lite för hög. Jag & Fia slängde oss därför i första bästa taxi till BaraBar. Trycket var mycket bättre där absolut.. men jag kände kanske att det var läge att styra kosan hem. Och gjorde så också.

Söndag vaknade jag hyffsat okej (allt är relativt) men sen slog bakfyllan ner som en bomb i min kropp. Usch. Vid 19-tiden blev jag iallafall hämtad och jag kom till dukat bord på Ste Knut. Mat hjälpte. Tackar Gud för det.. När ska jag lära mig?

Idag var tanken att jag skulle till Malmö och fixa maskeradkläder till lördagens festligheter. Men min (kära?) mamma tillåter inte mig att åka. Så nu ligger jag här, i soffan, och vet inte vad jag ska hitta på med idag. Träning ikväll kl 17 är iallafall inbokat.
Nu - frukost.

Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

Mer europa datum ska tydligen släppas den 1:a mars men här är annars resten: Feb 22 – Belfast, GBR

Feb 24 – Liverpool, GBR

Feb 26 – London, GBR

Feb 27 – London, GBR

Mar 01 – Glasgow, GBR

Mar 03 – Cardiff, GBR

Mar 04 – Newcastle, GBR

Mar 05 – Birmingham, GBR

Mar 07 – Sheffield, GBR

Mar 08 – Nottingham, GBR

Mar 13 – Auckland, NZ

Mar 14 – Auckland, NZ

Mar 17 – Sydney, AUS

Mar 18 – Sydney, AUS

Mar 20 – Newcastle, AUS

Mar 23 – Melbourne, AUS

Mar 24 – Melbourne, AUS

Mar 26 – Brisbane, AUS

Mar 27 – Brisbane, AUS

Mar 29 – Canberra, AUS

Apr 01 – Perth, AUS

Apr 02 – Perth, AUS

Apr 03 – Adelaide, AUS

Apr 05 – Wollongong, AUS

Apr 09 – Melbourne, AUS

Apr 15 – Kobe, JPN

Apr 18 – Yokohama, JPN

May 19 – Paris, FRA

May 29 – Amneville, FRA

2010-02-22 @ 10:45:55
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0