Tycker.

Skivstångsträningen var full.., så det blir löpning & gym vid fyra (OM där inte är ledigt på spinningen..) Blir det löpning ber jag en stilla bön för att jag inte ska genomlida samma smärta i morgon som jag hade efter senste gången jag sprang.

I detta nu sitter jag och lyssnar igenom bidragen ifrån Melodifestivalen. Och jag blir så sjukt besviken. Eller jag är nog mest besviken på programmet. Det har ju helt urartat. Liide nummer. Sjukt mycket kass musik. Andra chansen. Nä, bättre var det förr. Då dukade man upp hela gottebordet, kröp upp i soffan.. och allt avgjordes på en och samma kväll. Nu känns det bara som att det så mjölka mynten av oss. Visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0