Ett lite sundare liv.

Igår var jag på Friskis och tränade. Först mage/rygg/axlar på gymmet och sen spinning. När jag kom hem var jag helt slut men det kändes ändå fantastiskt skönt. Utmattad på ett väldigt behagligt sätt. Och en härlig känsla av att jag faktiskt numera ska börja träna varje söndag. Söndagar som annars brukar innehålla tungt huvud, yrsel och pizza. Men nu ska det bli ändring som sagt..
Träningskläderna från Nike var rikitgt sköna, så idag beger jag mig nog till Intersport och köper ett lika dant linne (som jag köpte i svart..) men i turkos.
Nu är frukosten uppäten, har bara lite kvar av mitt te, sen ska jag ta mig ut en runda. Känner nog att det kan behövas för att min kropp överhuvudtaget ska orka upp på cykeln ikväll igen.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0