Fredagsmyyyys.

Idag jobbar jag till halv fem, sen är det HELG! På väg hem ska jag kika in en den söta blomsteraffären som ligger här precis bredvid mitt "hus". Ska köpa nya vita obehandlade krukor. (Ossy slog ju i sönder den jag hade, vilket jag blev vääldigt irriterad över) Sen ska jag hem, intaga position ryggläge och se Sverige-Tyskland. Det kommer bli en sjukt tuff match, och jag tror dess värre inte att "vi" har så mycket att komma med. Men vi kan ju hoppas på annat. För blir det vinst så väntar fler matcher nästa vecka. Såg för övrigt Danmarks match igår ocvh blev sjukt imponerad. Danmark slåss om guldet.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Sofia

såg du inte Norge? DE imponerade ialla fall på mig! Hejja Robban!

2010-01-22 @ 10:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0