Jo, ja. Jag finns.

Har äntligen kommit ut ur en källare i Tyskland. Har suttit där ett tag, så jag har hunnit föda åtta barn som min egen pappa är pappa till. Så nästa söndag är det dop. I Mariakyrkan.
Ha.
Nä.
Så är det inte alls.
Inte källare. Inga barn.
Det är nog bara så att det i vanlig ordning har varit ganska mycket. Med allt.
Jobb. Kärlek. Hemmet. You name it.
Känner inte heller att jag behöver berätta att jag inte har huggt någon gran, att jag fick en dammsugare av mamma i julklapp eller att jag mer eller mindre BOR i min Ibrahimovic-tröja som min bror så snällt gav mig? Nä, precis.
I detta nu håller jag på att överväga om jag ska orka ta mig ut en sväng i lördagsvimmlet. Om jag orkar klä på mig partyblåsan.., Eller om jag somnar om typ 30 minuter till fotbollskommentatorernas röster i bakgrunden.
Hur tror ni att min övervägning kommer sluta?

Gott nytt, btw.

Kommentarer
Postat av: Therése

Welcome back!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0