My day.

Nu har jag precis kommit hem ifrån fiskpinnar & potatis - middag hos Lizette. Vi har också pratat om vad som gäller på fredag när vi ska fotografera med jobbet.., men just mer än fotografera kan jag inte säga för det är lite hemligt än sålänge. Spännande va?

Dagen på jobbet var trevlig. Ja, det är det ju nästan alltid trevligt att jobba.. Jag slutade runt halv fem, och sen kom Therese och hämtade mig - med destination spinning på Friskis. Trodde innan att jag skulle dö, typ.. men så blev icke fallet och passet var helt ok.
Dock ska det bli spännande och se i morgon om jag kan komma upp ur sängen överhuvud taget.
Den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer väl på passet imorgon med =)

haha.. hoppas du kommer upp!

2010-01-13 @ 04:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0